Markalar Zaman Tüneli'ne geçti

Markalar Zaman Tüneli'ne geçti

Facebook, Zaman Tüneli’ni tüm markaların kullanımına açtı

Önümüzdeki bir ay boyunca sayfa sahipleri istedikleri zaman sayfa tasarımlarını değiştirebilecekler. Ancak 30 Mart günü tüm sayfalar Facebook tarafından Zaman Tüneli’ne geçirilecek.

Zaman Tüneli, Facebook’ta markalar için kendilerini daha iyi ve özgün ifade edebilme imkanı sunuyor. Özellikle görseller yeni tasarım ile ön plana çıkıyor. İlk bakışta marka sayfalarının, kişisel hesaplara çok benzediğini söyleyebiliriz. Sayfanın en üst bölümünde ana görsel ve logo ile ziyaretçileri karşılayabiliyorsunuz. Daha önce sol kısımda gördüğümüz sekmeler, yeni tasarım ile birlikte ana görselin altındaki bölüme yerleştirilmiş.

Zaman Tüneli, kullanıcılardan çok Facebook’ta sayfası bulunan markaların ilgisini çekmişti. Zira Zaman Tüneli markalar için daha fazla alan, daha dikkat çekici sayfalar ve daha çok etkileşim anlamını taşıyor. Bugünden itibaren önümüzdeki bir aylık süre boyunca Facebook, marka sayfası sahiplerine yeni tasarım geliştirme ve bu yeni konsepte adapte olma fırsatı tanıyor.

Türkiye’den markalar da hızla sayfalarını Timeline’a çeviriyorlar. Mavi ve Koton ilk geçiş yapan markalar arasında yer alıyor. Biz de ofisimizde çalışmalara başladık. sosyalmedya.co’nun Facebook sayfasının yeni tasarımı yakın zamanda karşınızda olacak.