THY'den Bilgi Sistemlerinde Yaşanan Sorunlarla İlgili Açıklama

THY'den Bilgi Sistemlerinde Yaşanan Sorunlarla İlgili Açıklama

Türk Hava Yolları (THY), bilgi sistemlerinde yaşanan aksaklıklar nedeniyle biletleme ve rezervasyon işlemlerinde gecikmeler yaşandığını duyurdu.

Türk Hava Yolları, bilgi sistemlerinde meydana gelen sorunlar nedeniyle biletleme ve rezervasyon süreçlerinde aksaklıklar yaşandığını açıkladı. THY Basın Müşaviri Yahya Üstün, konu hakkında sosyal medya platformu X üzerinden bilgilendirme yaptı.

Sorunun Kaynağı ve Çözüm Süreci

Yahya Üstün, açıklamasında, "Bilgi sistemlerinde yaşanan sorunlar nedeniyle biletleme ve rezervasyon işlemlerinde aksamalar yaşanmaktadır. Sorunun giderilmesi ve yolcularımızın mağdur olmaması adına gerekli çalışmalar yapılmaktadır. Söz konusu aksaklık için özür dileriz. En kısa sürede sizlere bilgi vereceğiz" ifadelerine yer verdi.

Üstün, dünya genelinde birçok sektörü etkileyen yazılım kaynaklı bir problem yaşandığını belirtti. THY'nin operasyonlarının kademeli olarak normale dönmeye başladığını da sözlerine ekledi. "Kısmi olarak etkilenen operasyonlarımızdaki bu sorunun giderilmesi için gerekli aksiyonlar alınmaktadır. Yaşanan aksaklıktan dolayı siz değerli misafirlerimizden özür dileriz" dedi.

THY, yolcularını bilgilendirmek ve mağduriyetlerini en aza indirmek için çalışmalarını sürdürdüğünü ve gelişmeler hakkında en kısa sürede bilgi vereceğini duyurdu.

THY'den Bilgi Sistemlerinde Yaşanan Sorunlarla İlgili Açıklama

THY'den Bilgi Sistemlerinde Yaşanan Sorunlarla İlgili Açıklama

Kaynak:Haber Kaynağı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.