Tüpraş, Kara Dolum Dijital Müşteri Deneyimi Projesi'ni Başarıyla Tamamladı
Tüpraş, Türkiye'de rafinaj sektöründe bir ilke imza atarak dijitalleşme ve sürdürülebilir müşteri deneyimi hedefiyle hayata geçirdiği Kara Dolum Dijital Müşteri Deneyimi Projesi'ni tamamladı.
Türkiye'nin önde gelen enerji şirketlerinden Tüpraş, dijitalleşme ve müşteri deneyiminde bir adım daha atarak, Kara Dolum Dijital Müşteri Deneyimi Projesi'ni tamamladı. Bu proje kapsamında tanker dolum süreçleri, plaka tanıma sistemleri ve dijital kiosklar aracılığıyla insan etkileşimi olmadan gerçekleştiriliyor. Sipariş açma aşamasından, dolumun tamamlanmasına kadar olan tüm süreçler dijital ortamda yönetiliyor.
Üç Ana Başlıkta Gerçekleştirilen Proje
Tüpraş, Randevu Sistemi, Temassız Satış ve Sürücü Portalı olmak üzere üç başlık altında gerçekleştirdiği projeyi, Haziran 2024 itibariyle tüm rafinerilerinde uygulamaya koydu. Bu sayede rafinerilere giriş yapan tankerlerin işlemleri dijital olarak kiosklar üzerinden yapılırken, sürücüler beklemeden işlemlerini hızlıca tamamlayabiliyor.
"Sürdürülebilir Rafinaj'ı Dijitalleştiriyoruz"
Tüpraş Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Atilla Ulusu, dijital dönüşüm yolculuklarında attıkları bu önemli adımla operasyonel verimliliği artırmayı ve müşteri memnuniyetini yükseltmeyi hedeflediklerini belirtti. Ulusu, "Stratejik Dönüşüm Planımız ve 2050 Karbon Nötr hedefimiz doğrultusunda, tüm ürün gruplarımızda dijital, güvenli ve sürdürülebilir müşteri uygulamalarını hayata geçiriyoruz" dedi.
Sektörde Bir İlk: Temassız Satış
Tüpraş'ın dijitalleşme çalışmaları kapsamında sektörde bir ilke imza atan Kara Dolum Temassız Satış Projesi, tanker dolum işlemlerini tamamen dijitalleştirerek insan etkileşimini ortadan kaldırıyor. Bu projenin, önümüzdeki dönemde vagon, boru hattı ve deniz dolum süreçlerine de entegre edilmesi planlanıyor.
Kaynak: