Turkcell Konya’yı "İş'te Teknoloji Hamlesi" ile buluşturacak
Turkcell'in şirketlerin mobil ve sabit teknoloji çözümlerini kullanarak daha hızlı ve karlı olmalarını sağlamak, büyümelerine katkıda bulunmak amacıyla düzenlediği organizasyonların 2014’teki üçüncü durağı Konya olacak.
Türkiye'nin lider iletişim ve teknoloji şirketi Turkcell'in “İş'te Teknoloji Hamlesi” vizyonu doğrultusunda şirketleri teknolojik dönüşüme çağırdığı Anadolu turu Konya’yla devam edecek. 18 Mart Salı günü Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Akyürek, Konya Ticaret Odası Başkanı Selçuk Öztürk, Konya Sanayi Odası Başkanı Memiş Kütükçü, Turkcell Genel Müdürü Süreyya Ciliv ve Turkce’ll Kurumsal Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Selen Kocabaş’ın katılımıyla Dedeman Oteli’nde gerçekleştirilecek organizasyonda Turkcell, Konyalı kurumsal müşterileriyle bir araya gelecek.
21 ilde 5 binin üzerinde kurumsal müşteriyle bir araya gelindi
Anadolu'yu adım adım gezerek bu güne kadar 21 ilde 5.000’nin (beş bin) üzerinde kurumsal müşterisiyle bir araya gelen Turkcell, şirketlerin büyümesine teknolojiyle destek olmak amacıyla “İş'te Teknoloji Hamlesi” toplantılarını düzenliyor.
Şirketler “İş’te Teknoloji Hamlesi” ile büyüyecek
Turkcell, İş’te Teknoloji Hamlesi ile 21. yüzyıl şirketleri için hem kazanan hem de ülkeye kazandıran bir oyun planını devreye sokuyor. İş’te Teknoloji Hamlesi; vizyonu, hayalleri ve yenilikçilik hedefiyle yola çıkan şirketlere operasyonel mükemmeliyet ve verimlilik sağlayarak müşteri deneyimini “eşsiz” hale getirmenin yolunu açıyor. Bu sayede büyüme ve kârlılık oranlarını azamîye ulaştırması hedeflenen şirketlerin elde edeceği başarı, Türkiye’ye sağlayacakları ekonomik katkının da her geçen gün artmasını garantiliyor.
Turkcell, İş’te Teknoloji Hamlesi ile müşterilerine ürün değil, ihtiyaç tabanlı bir yaklaşım sunuyor. Farklı sektörlerden yüzbinlerce müşterinin ihtiyaçlarını analiz ederek, kamudan medya ve finansa, enerjiden lojistiğe, perakende, inşaat ve sağlık sektörlerine kadar uzanan geniş bir yelpazede müşteri ihtiyaçlarına yönelik olarak 5 temel alan belirlendi: Turkcell, oluşturduğu yeni iş modelinde “Yönetim”, “Pazarlama”, “İşbirliği”, “Bulut ve Bilişim Teknolojileri” ve “Network” (Altyapı) alanlarının her birine özel setler oluşturdu. Bu setlerin içinde her boyutta şirketin hedeflenen ihtiyacını karşılayacak çözümler bulunuyor.