Layer Branding reklamcılarla buluştu

Layer Branding reklamcılarla buluştu

Reklam Topluluğu her hafta düzenli olarak gerçekleştirdiği etkinliğine bir yenisini daha ekledi.

 Haftada iki kez gerçekleştirilen etkinliklerin bu haftaki ikinci konuğu Layer Branding’den Hüseyin Çetin oldu. Reklam Topluluğu hızlı başlangıç yaptığı ikinci dönem etkinliklerine kaldığı yerden devam ediyor. Düzenli olarak haftada bir kez gerçekleştirilen etkinliğin sayısını ikiye çıkartan Reklam Topluluğu’nun bu haftaki ikinci konuğu Layer Branding’in sahibi Hüseyin Çetin oldu.

Yoğun katılımın olduğu etkinlikte öğrenciler Konya’nın önde gelen reklamcılarından Hüseyin Çetin’i dinleme fırsatı buldu. Eğlenceli anların yaşandığı söyleşiye ilgi büyüktü. Bütünleşik pazarlama iletişiminin konuşulduğu etkinlik, reklamda yaratıcı düşünmenin önemi ile devam etti. Reklamda stratejinin, yaratıcı işlerin ortaya çıkmasının temelini oluşturduğu vurgulanarak Konya reklamcılığında yaşanan gelişmeler ele alındı. Hüseyin Çetin’in mesleki tecrübelerini paylaştığı etkinlik öğrencilerin sorularıyla devam etti. İletişim okumanın faydalarını anlatan, öğrencilere reklam sektöründe nasıl başarılı olabileceklerini aktaran Hüseyin Çetin şunları söyledi: “Reklam denildiğinde gözleri parlamayan kişiler bu meslekte tutunamaz. Reklam sektöründe ayakta kalmanın temel şartı tabiri caizse reklama aşık olmaktır. Bu ilke diğer meslek dallarına göre bizim sektörde çok daha belirgin.”

Konya Reklamcılar Derneği Başkanı, Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi Reklamcılık Anabilim Dalı Başkanı ve Reklam Topluluğu Akademik Danışmanı Doç. Dr. Hüseyin Altunbaş ise; “Grafik reklam sürecinin en önemli faktörlerinden birisidir. Bunu reklamın mutfağı olarak adlandırabiliriz. İyi bir grafiker pazarlama ve reklam bilgisi ile sanatsal yeteneğini birleştirebilen kişidir. Bugün öğrencilerimiz grafik tasarımın önemli noktalarını ve stratejik düşünceyi, hedef kitleyi etkileyebilecek tasarımlara dönüştürmenin yollarını öğrendiler” dedi. Hüseyin Çetin etkinliğin ardından yönetim kurulu üyeleri ile birlikte Reklam Topluluğunun uygulama atölyesini gezdi.