Wall, Reklam Topluluğu ile buluştu
Konya’nın açık hava mecrası WALL (RO – RO Tanıtım) Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi Reklam Topluluğu üyeleri ile bir araya geldi.
RO – RO Tanıtım sahibi Salim Özdemir’in katıldığı söyleşide açık hava mecrası konuşuldu. Salim Özdemir, birebir satışta müşteri ilişkilerinin önemini ve bu alanda WALL gibi global bir marka ile çalışmanın sağladığı avantajları Reklam Topluluğu üyeleri ile paylaştı. Öğrencilerin sektörle ilgili sorularını da yanıtlayan Özdemir, ayrıca, kariyer sürecini ve edindiği mesleki tecrübelerini öğrencilere aktardı. Dilkent Lisan Kursları sponsorluğunda gerçekleşen ve İletişim Fakültesi öğrencilerinin yoğun ilgi gösterdiği söyleşinin ardından ise Salim Özdemir, Reklam Topluluğu Yönetim Kurulu ile birlikte Reklam Topluluğu uygulama atölyesini de gezdi.
Reklam Topluluğu akademik danışmanlığını yürüten Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi Anabilim Dalı Başkanı ve Konya Reklamcılar Derneği Başkanı Doç. Dr. Hüseyin Altunbaş, öğrencilerin her hafta iletişim sektörünün başarılı isimleri ile buluştuğunu söyledi ve “Bugünkü söyleşimizde öğrencilerimiz birebir satışı büyük bir markanın partnerinden dinlediler. Büyük markalar ile çalışmanın sağladığı büyük avantajı ama aynı zamanda bunu taşıyabilmenin zorluklarını öğrendiler” dedi. Memleket